Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1
TVV 2010, 3(1):413-416
ZKUŠENOSTI S e-LEARNINGEM PŘI VÝUCE ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY
- Ústav matematiky, Mendelova univerzita, Ústav matematiky, Mendelova univerzita,, Zemědělská 3, 613 00 Brno, ČR, Zemědělská 3, 613 00 Brno, ČR,
Příspěvek se týká využití e-Learningového prostředí UIS Mendelu pro tvorbu studijních materiálů. Obsahuje stručný výčet možností, které pro tvorbu opor tento systém poskytuje a popis opory, vytvořené pro studenty základních kurzů matematiky. Jsou zde také zmíněny některé výhody a nevýhody elektronických studijních materiálů.
Klíčová slova: : e-Learning, matematika, vzdělávací proces, elektronické studijní materiály.
Zveřejněno: 1. červenec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- NAVRÁTIL, M. e-Learning v prostředí informačního systému univerzity. In XXVI. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2008, s. 85-90. ISBN 978-80-7231-511-6.
- FOLTÝNEK, T. : Metodika využití e-Learningových technologií ve vzdělávacím procesu. Disertační práce. Brno : MZLU v Brně, 2006. [online < http://is.mendelu.cz/zp/>]. 175 s.
- ŠEDÁ, J. : e-Learning tvorba studijních opor. Brno : UIS MZLU v Brně, 2007. 27 s.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.