Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1

TVV 2010, 3(1):413-416

ZKUŠENOSTI S e-LEARNINGEM PŘI VÝUCE ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY

NAVRÁTIL Miroslav, STARÁ Ludmila
Ústav matematiky, Mendelova univerzita, Ústav matematiky, Mendelova univerzita,, Zemědělská 3, 613 00 Brno, ČR, Zemědělská 3, 613 00 Brno, ČR,

Příspěvek se týká využití e-Learningového prostředí UIS Mendelu pro tvorbu studijních materiálů. Obsahuje stručný výčet možností, které pro tvorbu opor tento systém poskytuje a popis opory, vytvořené pro studenty základních kurzů matematiky. Jsou zde také zmíněny některé výhody a nevýhody elektronických studijních materiálů.

Klíčová slova: : e-Learning, matematika, vzdělávací proces, elektronické studijní materiály.

Zveřejněno: 1. červenec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
NAVRÁTIL, M., & STARÁ, L. (2010). ZKUŠENOSTI S e-LEARNINGEM PŘI VÝUCE ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY. Trends in education3(1), 413-416
Stáhnout citaci

Reference

  1. NAVRÁTIL, M. e-Learning v prostředí informačního systému univerzity. In XXVI. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2008, s. 85-90. ISBN 978-80-7231-511-6.
  2. FOLTÝNEK, T. : Metodika využití e-Learningových technologií ve vzdělávacím procesu. Disertační práce. Brno : MZLU v Brně, 2006. [online < http://is.mendelu.cz/zp/>]. 175 s.
  3. ŠEDÁ, J. : e-Learning tvorba studijních opor. Brno : UIS MZLU v Brně, 2007. 27 s.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.