Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1

TVV 2010, 3(1):454-457

APLIKÁCIA INTERAKTÍVNYCH SYSTÉMOV PRI VÝUČBE TECHNICKÝCH PREDMETOV

STRAKA Ľuboslav
Katedra prevádzky výrobných procesov, Fakulta výrobných technológií so sídlom v Prešove, Technickej univerzity v Košiciach, Štúrova 31, 080 01 Prešov, SR

Jednou z možností integrácie informačných technológií do výučbového procesu je aplikácia interaktívnych systémov. Tieto systémy významným spôsobom vnášajú efektivitu do vyučovacieho procesu. Cieľom príspevku je popísať jednu z progresívne sa rozvíjajúcich technických podpôr vyučovacieho procesu. Význam aplikácie týchto prostriedkov je v dosiahnutí zvýšenej kvality výučby a tiež v splnení rastúcich požiadaviek z oblasti priemyselnej praxe na výučbu technických predmetov.

Klíčová slova: interaktívny systém, informačné technológie, eBeam, vyučovací proces.

Zveřejněno: 1. červenec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
STRAKA, Ľ. (2010). APLIKÁCIA INTERAKTÍVNYCH SYSTÉMOV PRI VÝUČBE TECHNICKÝCH PREDMETOV. Trends in education3(1), 454-457
Stáhnout citaci

Reference

  1. STRAKA, Ľ. Aplikácia komunikačných technológií v procese laboratórnej diagnostifikácie prevádzkových charakteristík. In: Media4u Magazine. no. 3 (2008), p. 6770, ISSN 1214-9187.
  2. STRAKA, Ľ. Využívanie ICT pre diagnostiku procesov vo vyučovacom procese vibrodiagnostiky. In: INFOTECH 2007, Moderní informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Sborník příspěvků konference, 11. 9. 2007, Olomouc, Votobia, 2007, p.730-733, ISBN 978-80-7220-301-7.
  3. STRAKA, Ľ. On-line diagnostický systém pre sledovanie prevádzkových stavov. In: DIAGO 2009, Technická diagnostika strojů a výrobních zařízení. 28. mezinárodní konference, 27.1. - 28.1.2009, Rožnov pod Radhoštem. VŠB-TU Ostrava, 2009, p. 283288, ISSN 1210311X.
  4. BLAŠKO, M. Úvod do modernej didaktiky I. TU v Košiciach, 2010.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.