Trendy ve vzdělávání, 2011 (roč. 4), číslo 1

TVV 2011, 4(1):50-52

VÝVOJ VĚDECKÉHO A BĚŽNÉHO POJMU

DVOŘÁK Ondřej
Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo náměstí 5, 771 40, Olomouc, ČR

Pojmy jsou důležité prostředky komunikace mezi lidmi a je nutné věnovat tvorbě nových pojmů vysokou pozornost. Příspěvek zaměřujeme na vývoj a utváření běžných a vědeckých pojmů u dětí.

Klíčová slova: dítě, běžný pojem, vědecký pojem.

Zveřejněno: 1. červenec 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DVOŘÁK, O. (2011). VÝVOJ VĚDECKÉHO A BĚŽNÉHO POJMU. Trends in education4(1), 50-52
Stáhnout citaci

Reference

  1. POŠTOLKOVÁ, B., ROUDNÝ, M. a TEJNOR, A. O české terminologii. 1. vyd. Academia: Praha, 1983. 132 s. ISBN neuvedeno.
  2. STOFFA, J. Terminológia v technickej výchove. 2. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2000. s. 161. ISBN 80-244-0139-8.
  3. ŠKODA, J. a DOULÍK, P. Dětská pojetí: teoretická východiska a metodologické aspekty. In Výzkum výuky: Tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody. 1. vyd. Brno: Paido, 2009. s. 117-143. ISBN 978-80-7315-180-5.
  4. THAGARD, P. Úvod do kognitivní vědy: mysl a myšlení. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-445-1.
  5. VYGOTSKIJ, L. S. Psychologie myšlení a řeči. Výbor z díla. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178943-7.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.