Trendy ve vzdělávání, 2011 (roč. 4), číslo 1

TVV 2011, 4(1):105-107

PROBLEMATIKA TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ PRIMÁRNÍ ŠKOLY - TŘÍDNÍ PROJEKTY

KVAPIL Luděk, BLAŽKOVÁ Hana
Katedra technické a informační výchovy, Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

Článek poukazuje na nové možnosti využití třídních projektů a jejich význam při stanovení cílů, plánování a realizaci výuky v technicky zaměřených předmětech na primární škole.

Klíčová slova: technické vzdělávání, projektové vyučování, třídní projekt.

Zveřejněno: 1. červenec 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KVAPIL, L., & BLAŽKOVÁ, H. (2011). PROBLEMATIKA TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ PRIMÁRNÍ ŠKOLY - TŘÍDNÍ PROJEKTY. Trends in education4(1), 105-107
Stáhnout citaci

Reference

  1. MŠMT. Rámcový vzdělávací program. Praha: VÚP, 2005. ISBN 80-87000-02-1.
  2. HONZÍKOVÁ, J.: Netradičně v pracovní výchově. Plzeň: Krajské centrum vzdělávání azyková škola, 2005. s. 17. ISBN 80-7020-149-5.
  3. DOLEŽALOVÁ, J. Rozvoj grafomotoriky v projektech. Praha: Portál, 2010, s.62-67. ISBN 978-80-7367-693-3.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.