Trendy ve vzdělávání, 2011 (roč. 4), číslo 1

TVV 2011, 4(1):123-128

VYUŽITÍ STAVEBNIC VE VÝUCE NA ZŠ

MINARČÍK Josef, HAVELKA Martin
Katedra technické a informační výchovy, Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

V příspěvku jsou prezentována dílčí zjištění, která jsou výsledkem dotazníkového šetření realizovaného metodou expost faktum zaměřeného na analýzu stavu využití stavebnic ve výuce obecně technického předmětu na ZŠ.

Klíčová slova: stavebnice, dotazník, průzkum.

Zveřejněno: 1. červenec 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MINARČÍK, J., & HAVELKA, M. (2011). VYUŽITÍ STAVEBNIC VE VÝUCE NA ZŠ. Trends in education4(1), 123-128
Stáhnout citaci

Reference

  1. MINARČÍK, J. K možnostem využití konstrukční stavebnice Lego education na 2. stupni ZŠ. Sborník konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP VIII., 2011. (v tisku)

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.