Trendy ve vzdělávání, 2011 (roč. 4), číslo 1

TVV 2011, 4(1):389-392

HODNOCENÍ ELEKTRONICKÝCH STUDIJNÍCH OPOR

KLEMENT Milan
Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Příspěvek se zabývá možností hodnocení kvality elektronických studijních opor určených pro distanční vzdělávání realizované formou e-learningu na základě vytvořeného systému hodnocení elektronických studijních opor. Z důvodu snadného použití vytvořeného systému hodnocení byla vyvinuta softwarová aplikace, která celý proces evaluace usnadňuje. Předložená stať se zabývá popisem možností využití této aplikace v praxi.

Klíčová slova: elektronická studijní opora, systém hodnocení, oblasti hodnocení, hodnotící kritéria.

Zveřejněno: 1. červenec 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Milan, K. (2011). HODNOCENÍ ELEKTRONICKÝCH STUDIJNÍCH OPOR. Trends in education4(1), 389-392
Stáhnout citaci

Reference

  1. KLEMENT, M., CHRÁSKA, M. Vymezení kritérií evaluace elektronických distančních opor. In: Media4u Magazine. 2011. Praha - EU: Sv. 1, č. 2, s. 69-72. ISSN 1214-0554.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.