Trendy ve vzdělávání, 2011 (roč. 4), číslo 1

TVV 2011, 4(1):393-396

VYUŽITÍ METOD PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU PRO OVĚŘENÍ SYSTÉMU HODNOCENÍ ELEKTRONICKÝCH STUDIJNÍCH OPOR

KLEMENT Milan, CHRÁSKA Miroslav
Katedra technické a informační výchovy, Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP Pedagogická fakulta UP, Olomouc, ČR

Příspěvek se zabývá popisem procesu ověření systému hodnocení elektronických studijních opor, pomocí kterého by bylo možné jednoznačně a rychle hodnotit tyto vzdělávací materiály. Tento systém byl vyvinut na základě teoretické analýzy a syntézy stávajících systému hodnocení elektronických studijních opor.

Klíčová slova: elektronická studijní opora, distanční výuka, e-learning, faktorová analýza, shluková analýza, Studentův t-test.

Zveřejněno: 1. červenec 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Milan, K., & CHRÁSKA, M. (2011). VYUŽITÍ METOD PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU PRO OVĚŘENÍ SYSTÉMU HODNOCENÍ ELEKTRONICKÝCH STUDIJNÍCH OPOR. Trends in education4(1), 393-396
Stáhnout citaci

Reference

  1. KLEMENT, M. Možnosti evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning. In: Trendy ve vzdělávání 2010. Sekce pozvaných přednášejících.
  2. díl. Olomouc: Votobia, 2010. s. 3-12. ISBN 978-80-87244-09-0.
  3. BUDÍKOVÁ, M., KRÁLOVÁ, M., MAROŠ, B. Průvodce základními statistickými metodami. 1. vyd., Praha: Grada, 2010. 272 s. ISBN 978-80-247-3243-5.
  4. BLAHUŠ, P. K metodologii použití statistických metod v psychologii. 1. vyd., Praha, 1988. 214 s.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.