Trendy ve vzdělávání, 2011 (roč. 4), číslo 1

TVV 2011, 4(1):397-400

INOVACE STUDIJNÍHO PŘEDMĚTU A MOODLE

MEIER Miroslav
Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky,, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU Liberec,, Sokolská 113/8, 460 01, Liberec, ČR,

Stať prezentuje podrobnosti o projektu, který byl podpořen grantem FRVŠ 1137/2011 v tematickém okruhu F5. Projekt je zaměřen na inovaci studijního předmětu Obecná pedagogika, která bude realizována v elektronickém vzdělávacím prostředí software Moodle.

Klíčová slova: e-learning, inovace, Internet, Moodle, pedagogika, počítač, studenti, vzdělávání.

Zveřejněno: 1. červenec 2011  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MEIER, M. (2011). INOVACE STUDIJNÍHO PŘEDMĚTU A MOODLE. Trends in education4(1), 397-400
Stáhnout citaci

Reference

  1. MOODLE.CZ. Moodle [online]. [vid. 28. 4. 2011]. Dostupné z: http://moodle.cz/
  2. MOODLE.ORG. About Moodle [online]. [vid. 28. 4. 2011]. Dostupné z: http://docs.moodle.org/en/About_Moodle
  3. MUDRÁK, D. Moodle [online]. 7. 9. 2004 [vid. 28. 4. 2011]. Dostupné z: http://moodle.cz/mod/glossary/view.php?id=1200&mode=author&hook=D&sortkey=FIRSTNAME&sortorder=asc&fullsearch=0&page=2
  4. MOODLE.ORG. Moodle [online]. [vid. 28. 4. 2011]. Dostupné z: http://moodle.org/

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.