Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1

TVV 2013, 6(1):197-200

INFORMAČNÉ KOMPETENCIE UČITEĽOV

GREGÁŇOVÁ Radomíra
Katedra matematiky, FEM SPU v Nitre, Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra, SR

V príspevku sme sa zamerali na informačné kompetencie učiteľov všeobecne a následne na vyhodnotenie informačnej pedagogickej kompetencie učiteľov z pohľadu študentov v dotazníkovom prieskume na Fakulte ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre.

Klíčová slova: učitelia, študenti, informačná pedagogická kompetencia, dotazníkový prieskum

Zveřejněno: 1. červenec 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
GREGÁŇOVÁ, R. (2013). INFORMAČNÉ KOMPETENCIE UČITEĽOV. Trends in education6(1), 197-200
Stáhnout citaci

Reference

  1. BOŽIKOVÁ, M. Internet - prostriedok výučby fyziky inovácie obsahu. Doktorandská dizertačná práca, KF FPV UKF, Nitra 2004, 140 s.
  2. GREGÁŇOVÁ, R., ORSZÁGHOVÁ, D. K novým kompetenciám učiteľa matematiky v kontexte elektronického vzdelávania. In Zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie "The 6rd international conference APLIMAT". Bratislava : STU, 2007, s. 337 - 343. ISBN 978-80-969562-8-9
  3. HRMO, R., KUČERKA, D. Rozvoj informačnej kompetencie prostredníctvom elearningu. In Trendy ve vzdělávaní 2012 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie [CD-ROM]. Olomouc: Univerzita Palackého, 2012, s. 640 - 650. ISBN 978-80-86768-36-6
  4. HRMO, R., TUREK, I. Kľúčové kompetencie I. Bratislava: STU, 2003. 178 s. ISBN 80227-1881-5
  5. ORSZÁGHOVÁ, D. Seminárna práca z matematiky a nástroje IT. In Monografia z medzinárodnej konferencie Trendy ve vzdělávání 2009, Informační technologie a technické vzdělávání. Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2009, s. 532-535. ISBN 978-80-7220-316-1
  6. TUREK, I. Kľúčové kompetencie. Bratislava: Metodicko - pedagogické centrum, 2003. ISBN 80-8052-174-3

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.