Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1
TVV 2013, 6(1):220-225
ELEKTRONICKÉ STUDIJNÍ OPORY A JEJICH HODNOCENÍ STUDENTY PEDAGOGICKÉ FAKULTY
- Ústav pedagogiky a sociálních studií,, Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR
Článek předkládá výsledky výzkumného šetření realizovaného na Pedagogické fakultě UP v Olomouci. Výzkumné šetření se zabývalo vnímáním elektronických studijních opor studenty prvních ročníků PdF UP v Olomouci. Výzkumné šetření zjišťovalo, jaké informační zdroje studenti během studia užívají. Ověřovalo, zda se studenti setkali s elektronickými studijními oporami a jejich spokojenost s nimi. Zjišťovalo preference studentů klasických studijních materiálů či elektronických studijních opor.
Klíčová slova: Elektronické studijní materiály, e-learning, hodnocení studentů pedagogické fakulty
Zveřejněno: 1. červenec 2013 Zobrazit citaci
Reference
- KLEMENT, M., CHRÁSKA, M., DOSTÁL, J., MAREŠOVÁ, H. E-learning elektronické studijní opory a jejich hodnocení. Olomouc: Gevak, 2012, 341 s. ISBN 97880-86768-38-0.
- KLEMENT, M., Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu. Olomouc: Velfel, 2011, 124 s. ISBN 978-80-8755713-6.
- SAK, Petr. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Praha: Portál, 2007, 290 s. ISBN 978-80-7367-230-0
- CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2007, 265 s. ISBN 978-80-247-1369-4.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.