Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1
TVV 2013, 6(1):301-304
INTERNET AKO ZDROJ IN©PIRÁCIE PRI VYUČOVANÍ VÝTVARNEJ VÝCHOVY NA UNIVERZITE
- Department of Creative Arts and Art Education, Faculty of Education, Constantine the Philosopher, University in Nitra, UKF, Draľovská cesta 4, 949 74 Nitra, Slovakia
Príspevok sa zameriava na vzdelávaciu, informačnú a komunikačnú funkciu médií s dôrazom na internet v súvislosti s vyučovaním didaktických disciplín výtvarnej výchovy v rámci ątúdia učiteµstva výtvarného umenia v podmienkach UKF v Nitre. Výskum sleduje konkrétne vyuľitie internetu ątudentkami ako zdroja inąpirácie a motivácie. V závere príspevok poukazuje na moľnosti internetu v oblasti rozvoja osobnosti budúceho učiteµa.
Klíčová slova: internet, ątudent, učiteµ, výtvarná výchova
Zveřejněno: 1. červenec 2013 Zobrazit citaci
Reference
- APA - American Psychological Association: Putting the Power of Television to Good Use. [online] [citované 10.9. 2009] Dostupné na internete: http://www.sciencedaily.com/releases/2008/07/080709110053.htm.
- DIETZ, W., H. - STRASBURGER, V., C.: Children, adolescents, and television. In: Current Problems in Pediatrics. 1991, Vol., Issue 1, p. 8-31. ISSN 0045-9380
Přejít k původnímu zdroji...
- PAKARD, E.: Researchers find a relationship between children's Internet use and academic performance. In: Monitor on Psychology, 2007, Vol. 38, Issue 10, ISSN-15294978.
- RÉCKA, A.: Information Technologies in Teaching History of Fine Art as Part of the University of the Third Age. In: Trendy ve vzdělávání. Díl II. Olomouc: GEVAK, 2012. s. 569-572. ISBN 978-80-86768-36-6.
Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umoľňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.