Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1
TVV 2008, 1(1):179-182
TVORBA ŠKOLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU A MODERNÍ VĚDECKOTECHNICKÉ POZNATKY
- Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP Olomouc, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR,
Stať přináší dílčí výsledky z výzkumu zaměřeného na problematiku začleňování moderních vědeckotechnických poznatků do výuky vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie na druhém stupni základních škol. Konkrétně se věnuje části výzkumu, která se zabývala souvislostmi tvorby školních vzdělávacích programů a začleňováním moderních vědeckotechnických poznatků do výuky.
Klíčová slova: učitel, školní vzdělávací program, moderní vědeckotechnický poznatek, informační zdroj, tvorba, podpora, informační a komunikační technologie
Zveřejněno: 1. červenec 2008 Zobrazit citaci
Reference
- WALTEROVÁ, E. aj. Úloha školy v rozvoji vzdělanosti: 1. díl. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-083-2.
- MAŇÁK, J., JANÍK, T. (ed.) Problémy kurikula základní školy. 1. vyd. Brno : MU, 2006. ISBN 80-210-4125-0.
- ČERNÁ, M. Strategie implementace ICT na Novém Zélandu a v České republice. In GREGER, D., JEŽKOVÁ (ed.) Školní vzdělávání zahraniční trendy a inspirace. 1. vyd. Praha : Karolinum, 2006, s. 141-159. ISBN 80-246-1313-1.
- ČANDÍK, M., CHUDÝ, Š. Didaktika informatiky. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-258-8.
- PRÁŠILOVÁ, M. Tvorba vzdělávacího programu. 1. vyd. Praha : Triton, 2006. ISBN 80-7254-712-7.
- CHARALAMBIDIS, A. aj. Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů v základním vzdělávání. Praha : VÚP, 2005. ISBN 80-87000-03-X.
- Metodický portál RVP. Portál vzdělávání [online]. [cit. 13. 7. 2007]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.rvp.cz/>. ISSN 1802-4785.
- Metodický portál RVP. Základní vzdělávání [online]. [cit. 13. 7. 2007]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.rvp.cz/sekce/3>. ISSN 1802-4785.
- KRATOCHVÍLOVÁ, J. Tvorba školního vzdělávacího programu krok za krokem - s pedagogickým sborem. 1. vyd. Brno : MU, 2006. ISBN 80-210-4063-7.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.