Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1
TVV 2008, 1(1):396-399
TVORBA, SPRÁVA A ANALÝZA E-KURZOV
- Pedagogická fakulta UKF, Drážovská 4, Pedagogická fakulta UKF, Drážovská 4, 949 74 Nitra, SR fax 00421 37 6408 264, fax 00420 37 6408 264,
Príspevok sa venuje publikácii vydanej na Pedagogickej fakulty UKF v Nitre s názvom Tvorba, správa a analýza e-kurzov.
Klíčová slova: vzdelávanie, e-kurz, e-learning, tvorba e-kurzov, správa e-kurzov, analýza e-kurzov, LMS, MS Class server, SLK, MS SharePoint
Zveřejněno: 1. červenec 2008 Zobrazit citaci
Reference
- MUNK, M., KLOCOKOVÁ, D., LANČARIČ, D., ČERVEŇANSKÁ, M. Tvorba, správa a analýza e-kurzov. 1. vyd. Nitra : UKF, 2008, 161 s. ISBN 978-80-8094118-5
- BÍLEK, M., HAŠKOVÁ, A. Quo vadis nové technológie vo vzdelávaní? Technológia vzdelávania, roč. XV, 09/2007. s. 7 - 10. ISSN 1335-003X
- BREČKA, P., ZÁHOREC, J., HAŠKOVÁ, A. Elektronické učebné materiály na didakticko-technologickú prípravu učiteľov. In: ELearning 2006. Hradec Králové : UHK, 2006. ISBN 80-7041-416-2
- EGER, L., ŠIMKOVÁ, Z. Vzdělávaní managementu škol - současný stav v ČR a SR a aktuální témata. Technológia vzdelávania. roč. XIV., 10/2006, s. 6-9. ISSN 1335003X
- GADUŠ, J. - GADUŠOVÁ, Z. - HAŠKOVÁ, A. Specifics of Adult Continuing Education. Digital Libraries for Distance Learning: Ninth DELOS Workshop. Le Chesnay Cedex (F) : ERCIM, 1999. s. 37 - 41. ISBN 2-912335-08-6
- LANČARIČ, D., ŠIMKOVÁ, Z., BREČKA, P. Marketing ako faktor úspešného fungovania súčasnej školy. In: VEDA - VZDELÁVANIE - PRAX 2007. Nitra : UKF, 2007. ISBN 978-80-8094-203-8
- MUNK, M., KAPUSTA, J.: Virtuálna škola "Štatistika". Forum Statisticum Slovacum. roč. I., 3/2005, s. 44-48. ISSN 1336-7420
- MUNK, M., VRÁBELOVÁ, M.: Vyučovanie štatistiky v nematematických odboroch. Forum Statisticum Slovacum. roč. III., 5/2007, s. 91-100. ISSN 1336 - 7420
- PISOŇOVÁ, M. Vplyv strategického plánovania na inovačný proces v školách. In: E-learning 2003. Hradec Králové : UHK, 2003, s. 1-8. ISBN 80-7041-965-2
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.