Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1
TVV 2009, 2(1):472-475
INTERAKTIVNÍ AKTIVITY V PREZENTACI Z HLEDISKA TYPU A POUŽITÍ
- Katedra technické výchovy,, Pedagogická fakulta ZČU, Veleslavínova 42, 323 00 Plzeň, ČR
Příspěvek navazuje na průzkum v oblasti interaktivních a multimediálních prezentací, realizovaný autorem na pracovišti didaktických a informačních technologií na Pedagogické fakultě v Plzni. Průzkum a následný rozbor autorských prací spolu s výsledky byl částečně publikován prostřednictvím konference IGIP | Strategie technického vzdělávání v reflexi doby 2009. Tento článek se zabývá některými vybranými aspekty zjištěných skutečností a předkládá je čtenáři uceleně a prostřednictvím nového pohledu. Rozšířená verze včetně doprovodných obrázků a dalších grafů je k dispozici na portálu CDMVT, vytvořeném za účelem podpory výuky didaktických a informačních technologií na FPE ZČU.
Klíčová slova: Didaktické technologie, didaktická technika, prezentace, interaktivní prezentace, interaktivní tabule, InterWrite, WorkSpace, CDMVT.
Zveřejněno: 1. červenec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- KROTKÝ, J. WorkSpace - nástroj multimediální a interaktivní výuky. In XXVI. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu zaměřené k aktuálním problémům vědy, výchovy, vzdělávání a rozvoje tvůrčího myšlení. Brno : Univerzita obrany, 2008. s. 1-6. ISBN 978-80-7231-511-6
- Centrum digitálních multimediálních výukových technologií [online]. 2. 2. 2009 Dostupné z < http://www.cdmvt.zcu.cz/>.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.