Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1
TVV 2009, 2(1):504-509
VYUŽITÍ INTEGRUJÍCÍHO POJMU AUTOMOBIL VE VÝUCE OBECNĚ TECHNICKÉHO PŘEDMĚTU NA ZŠ
- Katedra technické a informační výchovy, Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR 585 231 400, PepikMinarcik@seznam.cz
Příspěvek se zabývá možnostmi využití konstrukční stavebnice LEGO ve výuce obecně technického předmětu na ZŠ při realizaci výuky zaměřené na výuku integrujícího tématu automobil. V této souvislosti jsou mimo jiné naznačeny vhodné metody pro realizaci uvedené výuky.
Klíčová slova: integrující pojem automobil, konstrukční stavebnice, LEGO Education, projektová výuka.
Zveřejněno: 1. červenec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- HAVELKA, M., SERAFÍN, Č. Konstrukční a elektrotechnické stavebnice ve výuce obecně technického předmětu. 1. vyd. Olomouc : UP v Olomouci, 2003. ISBN 80-244-0647-0.
- ČERNOCHOVÁ, M., FIALOVÁ, I. Po škole 2005. 1. vyd. Praha: Vydavatelství ČVUT Praha, 2005. 321 s. ISBN 80-239-4633-1.
- MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. 1. vyd. Brno : Paido, 2003. 219 s. ISBN 80-7315-039-5.
- Firemní materiály EDUXE. [cit. 27. 4. 2009] Dostupné z URL: <http://www.eduxe.cz>.
- KOROPÁČ, J., KUBÍČEK, Z., CHRÁSKA, M. a HAVELKA, M. Didaktika technických předmětů. Vybrané kapitoly. 1. vyd. Olomouc : UP v Olomouci, 2004. 170 s. ISBN 80-244-0848-1.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.