Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):522-527

K JEDNÉ NETRADIČNÍ FORMĚ PROJEKTOVÉ VÝUKY

NEUMANN Karel
Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta 771 40 Olomouc Česká republika

Příspěvek si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou fiktivní a reálné firmy při uplatnění v projektové výuce jak na střední, tak i na základní škole. Součástí příspěvku je i anotace připravované projektové výuky s regionálním charakterem pro základní školu.

Klíčová slova: Fiktivní firma, reálná firma, projektová výuka, studentská společnost.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
NEUMANN, K. (2009). K JEDNÉ NETRADIČNÍ FORMĚ PROJEKTOVÉ VÝUKY. Trends in education2(1), 522-527
Stáhnout citaci

Reference

  1. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. 2. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80247-1821-7.
  2. SOLFRONK, J. Organizační formy vyučování. 1. vyd. Praha : SPN, 1991. ISBN 80-7066-334-0.
  3. Národní ústav odborného vzdělávání [online]. [cit. 2009-04-19]. Dostupné na WWW <http://www.nuov.cz/centrum-fiktivnich-firem>.
  4. Junior Achievement; studentská společnost [online]. [cit. 2009-04-22]. Dostupné na WWW <http://www.jacr.cz/programy/stredni-a-vyssi-odborneskoly/studentska-spolecnost/>.
  5. KROPÁČ, J., KUBÍČEK, Z., CHRÁSKA, M., HAVELKA, M. Didaktika technických předmětů: vybrané kapitoly. 1. vyd. Olomouc : VUP, 2004. ISBN 80-244-0848-1.
  6. KALHOUS, Z., OBST, O. Didaktika sekundární školy. 1. vyd. Olomouc : VUP, 2003. ISBN 80-244-0599-7.
  7. NEUMANN, K. Uplatnění vertikální a horizontální integrace při přípravě podkladových materiálů pro ŠVP formou "pojmové mapy" ve zvolené vzdělávací oblasti. In Trendy ve vzdělávání 2008 : Informační technologie a technické vzdělávání. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2008. ISBN 978-80-7220311-6.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.