Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1
TVV 2010, 3(1):310-313
FUNKCIA INFORMAČNO-KOMUNIKAČNEJ TECHNIKY V SYSTÉME KVALITY VÝUČBY
- Katedra inžinierskej pedagogiky, Technická univerzita, B. Němcovej 32, 042 00 Košice, Slovenská republika
Príspevok sa zaoberá vplyvom využívania prostriedkov IKT a ich významom pre riadenie kvality výučby. Prináša výsledky prieskumov, v ktorých učitelia posudzovali dôležitosť indikátorov v oblastiach kvality výučby, včítane indikátora o využívaní informačnokomunikačnej techniky vo výučbe.
Klíčová slova: využívanie informačno-komunikačnej techniky, profesionalita učiteľa, systém kvality výučby, oblasti a indikátory kvality výučby,
Zveřejněno: 1. červenec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- BLAŠKO, M. Úvod do modernej didaktiky II. (Manažérstvo kvality v škole) [online]. 2. rev. vyd. 2010. Dostupné na internete: <http://web.tuke.sk/kip/main.php?om=1300&res=low&menu=1310>.
- TUREK, I. Kvalita vzdelávania. 1. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2009. 232 s. ISBN 97880-8078-243-6.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.