Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1
TVV 2010, 3(1):345-348
C2C ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ V ČESKÉ REPUBLICE
- Moravská vysoká škola Ústav informatiky, Jeremenkova 42 772 00 Olomouc - Hodolany
Článek prezentuje rozvoj C2C elektronického obchodování v České republice. C2C (consumer-to-consumer) e-obchodování je jednoduše řečeno obchod mezi privátními jednotlivci nebo spotřebiteli přes internet.
Klíčová slova: e-obchodování, C2C, internet.
Zveřejněno: 1. červenec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- GÁLA, L. - POUR, J. - ŠEDIVÁ, Z. Podniková informatika. Praha : Grada, 2009, 496 s. ISBN 978-80-247-2615-1.
- http://www.apek.cz/8459/sekce/o-asociaci/
- TVRDÍKOVÁ, M. Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy. Praha : Grada, 2008. 173 s. ISBN 978-80-247-2728-8.
- Aukro. Dostupné na http://www.aukro.cz. Citováno dne 28. 3. 2009.
- KAPLAN, M. - ZRNÍK, J. a kol. Firemní nákup a e-aukce. Praha : Grada, 2007. 212 s. ISBN 978-80-247-2002-9.
- HEDGESS, B. Sen - Byznys.com. Praha : Práh, 2002. ISBN 80-7252-056-3.
- WOODS, W. A. Internetová tržiště B2B pro 21. století. Praha : Petr Wimmer, 2004. 277 s. ISBN 80-239-3899-1.
- SEDLÁČEK, J. E-komerce : internetový a mobil marketing. Praha : BEN, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
- GRUBLOVÁ, E. a kol. Internetová ekonomika. Ostrava : Repronis, 2002. 88 s. ISBN 807329-000-6.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.