Trends in education, 2010 (vol. 3), issue 1
TVV 2010, 3(1):379-381
ATTITUDES OF STUDENTS OF DIFFERENT STUDY PROGRAMMES IN HIGH SCHOOL TO PERCEPTION PERSONAL COMPUTER
- Ústav speciálněpedagogických studií, katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, Žižkovo Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, nám. 5, 771 40 Olomouc, Žižkovo nám. č. 5, 771 40 Olomouc,
This paper deals with research, which compared attitudes of students of different study programmes in high school to perception personal computer.
Keywords: semantic differential, attitudes of students in high school to perception personal computer, Analysis of Variance
Published: July 1, 2010 Show citation
References
- HEWSTONE, M., STROEBE, W. Sociální psychologie. Moderní učebnice sociální psychologie.
- vyd. Praha : Portál, 2006. 769 s. ISBN 80-7367-092-5.
- CHRÁSKOVÁ, M. Posun ve vnímání pojmů sociálního a edukačního prostředí adolescenty (srovnání výzkumu z roku 2000 a 2005). In XIX. DIDMATTECH 2006. Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2007. s. 409-412. ISBN 978-80-89234-23-3.
- CHRÁSKOVÁ, M. Postoje studentů a jejich formování jako významná součást profesní přípravy učitelů. In XX. DIDMATTECH 2007 (díl II). Olomouc : Votobia Olomouc, 2007. s. 613-616. ISBN 80-7220-296-0.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.


