Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1
TVV 2010, 3(1):393-396
VYBRANÉ ASPEKTY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI PROGRAMOVÁNÍ
- Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR
Příspěvek se zabývá vybranými aspekty vzdělávání v oblasti programování. Analyzuje vybraná témata příslušných odborných publikací a studia na pomezí informálního a neformálního vzdělávání.
Klíčová slova: vzdělávání, ICT, programování, odborné publikace.
Zveřejněno: 1. červenec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- PECINOVSKÝ, R. Jak při výuce Javy opravdu začít s objekty [online]. <URL: http://vyuka.pecinovsky.cz/prispevky/Jak_pri_vyuce_zacit_s_objekty.pdf>.
- PECINOVSKÝ, R. Výuka objektově orientovaného programování žáků základních a středních škol [online]. <URL: http://vyuka.pecinovsky.cz/prispevky/Vyuka_OOP_zaku_zakladnich_a_strednich_skol.pdf >.
- KURELOVÁ, M. Pedagogika II. 1.vyd. Ostrava : PdF OU, 1993. ISBN 80-7042-068-5.
- PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 4. aktualizované vyd. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-772-8.
- ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. 2. vyd. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-807367-273-7.
- KUBRICKÝ, J. Objektově orientované programování ve výuce. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc - EU, Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 3, s. 136 - 1388. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line).
Přejít k původnímu zdroji...
- LAVIN, P. PHP objektově orientované - koncepty techniky a kód. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2137-8.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.