Trendy ve vzdělávání, 2011 (roč. 4), číslo 1
TVV 2011, 4(1):299-304
JEDNO Z ŘEŠENÍ ELEKTRONICKÉ Q METODOLOGIE
- Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP v Olomouci
Příspěvek se zabývá moderními elektronickými metodami sběru dat v pedagogickém výzkumu. Konkrétně představuje aplikaci Flash-Q, jako jednu z elektronických forem provádění Q třídění v rámci Q metodologie.
Klíčová slova: Q metodologie, sběr dat, Q třídění, Flash-Q.
Zveřejněno: 1. červenec 2011 Zobrazit citaci
Reference
- CHRÁSKA, M. Metody sběru a statistického vyhodnocování dat v evaluačních pedagogických výzkumech. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2003. ISBN 80-7220-164-6.
- CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 97880-247-1369-4.
- PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-569-8.
- HACKERT& BRAEHLER. Flash-Q. [online]. http://www.hackert.biz/flashq/home/
- KERLINGER, F. Základy výzkumu chování. 1. vyd. Praha : ACADEMIA, 1972.
- POLECHOVÁ, P. Využití Q-metodologie pro vlastní hodnocení a rozvoj školy [online]. [cit. 2010-01-22]. <http://svp.muni.cz/ukazat.php?docId=520>.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.