Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1

TVV 2013, 6(1):293-296

POČÍTAČOVÉ ZRUČNOSTI ŠTUDENTOV NAVŠTEVUJÚCICH UNIVERZITU TRETIEHO VEKU

RÉCKA Adriana
Department of Creative Arts and Art Education, Faculty of Education,, Constantine the Philosopher University in Nitra, Dražovská 4, 949 74 Nitra, SR The paper is devoted to the analysis of partial results of research in the field of computer skills the students at the University of the Third Age in the History of Fine Arts and, Creative Art Activities study programme have. This paper reports interesting findings confirming the relevance and significance of ICT in senior age group education, currently termed as the "third age".

Príspevok sa zaoberá problematikou počítačových zručností študentov navštevujúcich Univerzitu tretieho veku na v Nitre v študijnom programe Dejiny výtvarného umenia a výtvarná tvorba, ktorá sa realizuje na Katedre výtvarnej tvorby a výchovy Pedagogickej fakulty Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre. Prináša parciálne výsledky výskumu, ktorý realizovala autorka príspevku v letnom semestri akademického roka 2012/2013, aby zistila individuálne predpoklady študentov pre inováciu študijného programu s plánovaním zavedenia aktivít vyžadujúcich IKT zručnosti zo strany frekventantov štúdia.

Klíčová slova: univerzita tretieho veku, počítačové zručnosti

Zveřejněno: 1. červenec 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
RÉCKA, A. (2013). POČÍTAČOVÉ ZRUČNOSTI ŠTUDENTOV NAVŠTEVUJÚCICH UNIVERZITU TRETIEHO VEKU. Trends in education6(1), 293-296
Stáhnout citaci

Reference

  1. Recommendation of the European Parliament and of the Council of 18 December 2006 on Key Competences for Lifelong Learning (2006/962/ES). Official Journal of the European Union. L 394/10. SK. 30.12.2006. [online]. [cited on 20/04/2013]. Available at: http://eurlex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2006:394:0010:0018:sk:PDF

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.