Trends in education, 2010 (vol. 3), issue 1
TVV 2010, 3(1):345-348
C2C ELECTRONIC COMMERCE IN THE CZECH REPUBLIC
- Moravská vysoká škola Ústav informatiky, Jeremenkova 42 772 00 Olomouc - Hodolany
This paper presents the development of C2C electronic commerce in the Czech republic. C2C e-commerce is simply commerce between private individuals or consumers over the internet.
Keywords: e-commerce, C2C, internet.
Published: July 1, 2010 Show citation
References
- GÁLA, L. - POUR, J. - ŠEDIVÁ, Z. Podniková informatika. Praha : Grada, 2009, 496 s. ISBN 978-80-247-2615-1.
- http://www.apek.cz/8459/sekce/o-asociaci/
- TVRDÍKOVÁ, M. Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy. Praha : Grada, 2008. 173 s. ISBN 978-80-247-2728-8.
- Aukro. Dostupné na http://www.aukro.cz. Citováno dne 28. 3. 2009.
- KAPLAN, M. - ZRNÍK, J. a kol. Firemní nákup a e-aukce. Praha : Grada, 2007. 212 s. ISBN 978-80-247-2002-9.
- HEDGESS, B. Sen - Byznys.com. Praha : Práh, 2002. ISBN 80-7252-056-3.
- WOODS, W. A. Internetová tržiště B2B pro 21. století. Praha : Petr Wimmer, 2004. 277 s. ISBN 80-239-3899-1.
- SEDLÁČEK, J. E-komerce : internetový a mobil marketing. Praha : BEN, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
- GRUBLOVÁ, E. a kol. Internetová ekonomika. Ostrava : Repronis, 2002. 88 s. ISBN 807329-000-6.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.