Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):65-68

ŠKOLNÍ POMŮCKY PŘI VÝUCE O ELEKTŘINĚ

DOSOUDIL Jakub
Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Neodmyslitelnou součástí techniky na základních školách je oblast fyziky a praktických činností. Právě zde je možné vyučovat témata spojená s elektřinou. Jelikož je elektřina a zákonitosti s ní spojené nelehkou disciplínou a spíše abstraktním jevem, na který si žáci nemohou sáhnout, je potřeba ve výuce používat školní pomůcky. Bez školních pomůcek by těžko žáci témata pochopili. V našem článku si položíme za cíl porovnat všechny dostupné možnosti využití školních pomůcek, samotné pomůcky porovnat, zhodnotit jejich klady a zápory a zvolit ty nejlepší.

Klíčová slova: školní pomůcky, fyzika, elektřina.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSOUDIL, J. (2012). ŠKOLNÍ POMŮCKY PŘI VÝUCE O ELEKTŘINĚ. Trends in education5(1), 65-68
Stáhnout citaci

Reference

  1. SLAVÍK, M., HUSA, J., MILLER, I. Materiální didaktické prostředky a technologie jejich využívání. 1. vyd. Praha: ČZU v Praze, 2007, 50 s. ISBN 978-80-213-1705-5.
  2. DOSOUDIL, J. Elektrotechnické stavebnice ve výuce na 2. stupni ZŠ. In Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov. Sborník z mezinárodní konference v Prešove. Prešov: Prešovská univerzita. 2011. s. 107 - 112. ISBN 978-80-555-0438-4.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.