Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):163-166

KOMPARÁCIA OBSAHU TECHNICKY ORIENTOVANÝCH PREDMETOV NA ZÁKLADNÝCH ŠKOLÁCH V ČR A SR

LUKÁČOVÁ Danka
Katedra techniky a informačních technológií,, Pedagogická fakulta UKF, Dražovská cesta 4, 949 74 Nitra, SR

Katedra techniky a informačných technológií na PF UKF v Nitre spolupracuje s Katedrou informační a technické výchovy Pedagogickej fakulty Univerzity Palackého v Olomouci na vytvorení spoločných podporných materiálov pre výučbu technicky orientovaných predmetov na základných školách. Autorka v článku analyzuje obsahy týchto predmetov, porovnáva ich a hľadá spoločné styčné body.

Klíčová slova: technicky orientované predmety, štátny vzdelávací program, rámcový vzdelávací program.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
LUKÁČOVÁ, D. (2012). KOMPARÁCIA OBSAHU TECHNICKY ORIENTOVANÝCH PREDMETOV NA ZÁKLADNÝCH ŠKOLÁCH V ČR A SR. Trends in education5(1), 163-166
Stáhnout citaci

Reference

  1. Štátny vzdelávací program pre 2. stupeň základných škôl (ISCED 2). Bratislava: ŠPÚ. 2008. Dostupné na: http://www.statpedu.sk/sk/Statny-vzdelavaci-program/Statnyvzdelavaci-program-pre-2-stupen-zakladnych-skol-ISCED-2.
  2. Rámcový vzdelávací program pre základné vzdelávanie. Praha: VÚP. 2007. Dostupné na: http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolskareforma/ramcove-vzdelavaci-programy
  3. BEISETZER, P. - VRŠKOVÝ, R.: Technická výchova v reflexii rozvoja priestorovej predstavivosti. In Inedutech Prešov: PU, 2008. Dostupné na: http://www.fhpv.unipo.sk/ktechv/inedutech2008/kniznica/pdf_doc/14.pdf

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.