Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):410-413

VYUŽITIE SOFTVÉROVEJ PODPORY V EDUKAČNOM PROCESE

FECHOVÁ Erika
Department of Mathematics, Informatics and Cybernetics,, Faculty of Manufacturing Technologies of the Technical University of Košice with a seat in Prešov,, Bayerova 1, 080 01 Prešov, SR,

Efektívnosť vyučovacieho procesu je možné zvýšiť aplikáciou niektorých moderných foriem vyučovania. Jednou z nich je aj implementácia informačno-komunikačných technológií do výučby a využívanie medzipredmetových vzťahov. Príspevok sa zaoberá možnosťou využitia softvérovej podpory v inovatívnom prístupe k riešeniu úlohy z elektroniky.

Klíčová slova: informačno-komunikačné technológie, sériový RLC obvod, diferenciálna rovnica, MATLAB, Mathematica.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
FECHOVÁ, E. (2012). VYUŽITIE SOFTVÉROVEJ PODPORY V EDUKAČNOM PROCESE. Trends in education5(1), 410-413
Stáhnout citaci

Reference

  1. HAJKO, M., DANIEL-SZABÓ, J. Základy fyziky. Bratislava: VEDA, 1980.
  2. STARÁ, J., MILOTA, J., Diferenciálne rovnice. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1988.
  3. DUŚEK, F. MATLAB a SIMULINK, úvod do používaní. Univerzita Pardubice, 2002. ISBN 80-7194-273-1.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.