Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):573-576

PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE A PRAKTICKÉ UŽITÍ METODY FIAS

REŠKOVÁ Martina
Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Příspěvek se zabývá pedagogickou komunikací pomocí interaktivní tabule a použití Flandersovy metody interakční analýzy. V příspěvku se zaměříme nejprve na pojem komunikace a interakce, která s komunikací souvisí. Poté se budeme věnovat pedagogické komunikaci, která je jednou z forem komunikace. Zmíníme se o technických prostředcích v komunikaci a možnostmi zkoumání komunikace ve třídě za pomocí Flandersovy metody.

Klíčová slova: komunikace, pedagogická komunikace, interakce, Flandersova metoda.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
REŠKOVÁ, M. (2012). PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE A PRAKTICKÉ UŽITÍ METODY FIAS. Trends in education5(1), 573-576
Stáhnout citaci

Reference

  1. PRŮCHA, J. (ed.). Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009. 936 s. ISBN 978-807367-546-2.
  2. GAVORA, P. Učitel a žáci v komunikaci. Brno: Paido, 2005. 165 s. ISBN 80-7315-104-9.
  3. JANOUŠEK, J. Společná činnost a komunikace. Praha: Svoboda, 1984. 242 s. Sociologická knižnice.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.