Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):599-603

TVORBA WEBOVEJ STRÁNKY PRE STREDNÉ ODBORNÉ ŠKOLY S ELEKTROTECHNICKÝM ZAMERANÍM

TKÁČ Lukáš, GERHÁTOVÁ Žaneta
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Trnavská univerzita v Trnave,, Materiálovotechnologická fakulta v Trnave, Pedagogická fakulta, Katedra fyziky,, Paulínska 16, 917 24, Trnava SR, Priemyselná ulica 4, 918 43, Trnava, SR,

Za jeden z kľúčových cieľov národnej stratégie vzdelávania na Slovensku je považované posilňovanie kompetencií v informačno-komunikačných technológiách. Príspevok prezentuje zadanie projektu, ktorého hlavným cieľom je vytvoriť webovú stránku zameranú na elektrotechniku pre 3. ročník stredných odborných škôl. Vytvorená webová stránka bude slúžiť študentom pri štúdiu na stredných odborných školách s elektrotechnickým zameraním.

Klíčová slova: elektrotechnika, internet, projekt, projektové vyučovanie, webová stránka.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Lukáš, T., & GERHÁTOVÁ, Ž. (2012). TVORBA WEBOVEJ STRÁNKY PRE STREDNÉ ODBORNÉ ŠKOLY S ELEKTROTECHNICKÝM ZAMERANÍM. Trends in education5(1), 599-603
Stáhnout citaci

Reference

  1. GERHÁTOVÁ, Ž. Projektové vyučovanie s využitím integrovaného e-learningu. Dizertačná práca. Nitra: PdF UKF, 2009.
  2. BRESTENSKÁ B. a kol. Premena školy s využitím informačných a komunikačných technológií (Využitie IKT v danom predmete spoločná časť). Košice: Elfa, s.r.o., 2009. 164 s. ISBN 978-80-8086-143-8 (brož.)
  3. Vytvorte si webové stránky zadarmo, dostupné na WWW adrese: http://www.webnode.sk/, citované dňa 15. 4. 2012
  4. Tvorba webu, dostupné na WWW adrese: http://www.tvorba-webu.cz, citované dňa 15. 4. 2012
  5. Portál z elektroniky, dostupné na WWW adrese: http://nika.informacie.sk, citované dňa 15. 4. 2012
  6. OŽVOLDOVÁ, M., GERHÁTOVÁ, Ž. Projektové vyučovanie s využitím integrovaného e-learningu. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2010. 138 s. ISBN 978-80-8082386-3.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.