Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):627-631

POČÍTAČEM PODPOROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ - VÝSLEDKY VÝZKUMNÉ SONDY

DOSTÁL Jiří, KLEMENT Milan
Pedagogická fakulta UP Pedagogická fakulta UP Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného na školách v České republice. Zaměřuje se na zjištění skutečnosti, v jaké míře využívají učitelé počítač a internet. Bylo zjištěno, že učitelé využívají počítač a internet k přípravě na výuku, ke komunikaci s žáky a rodiči, k dalšímu sebevzdělávání a přímo ve výuce.

Klíčová slova: počítačem podporovaná výuka, e-learning, ICT, výzkum, vzdělávání.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSTÁL, J., & Milan, K. (2012). POČÍTAČEM PODPOROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ - VÝSLEDKY VÝZKUMNÉ SONDY. Trends in education5(1), 627-631
Stáhnout citaci

Reference

  1. GAGE, J. How to use an interactive whiteboard really effectively in your secondary classroom. London: David Fulton Publis, 2006. 139 pages. ISBN 978-1-84312-262-3.
  2. SQUIRES, D. - MCDOUGALL, A. Choosing And Using Educational Software. London: Routledge 2002. 144 s. ISBN 0-7507-0306-7.
  3. MAYER, R. E. Multi-media learning. Cambridge: Cambridge University Press. 2001. 210 p. ISBN 0-521-78749-1.
  4. NAJJAR, L. J. Multimedia Information and Learning. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia. Volume 5, Number 2, 1996. p. 129 - 50. ISSN 1055-8896.
  5. SUTHERLAND, R. - FACER, K. - FURLONG, R. - FURLONG, J. A new environment for education? The computer in the home. Computers & Education. Volume 34, Issues 3 4, 1 April 2000, Pages 195 - 212. ISSN 0360-1315. Přejít k původnímu zdroji...
  6. ROSCHELLE, J. - DIGIANO, CH. - KOUTLIS, M. et all. Developing Educational Software Components. Computer. vol. 32, no. 9, pp. 50 - 58, Sept., 1999. ISSN 00189162. Přejít k původnímu zdroji...
  7. MAREŠOVÁ, H. The Role of information and communication technologies in the Czech Language Education. In Johannes Amos Comenius. The Legacy to the Culture of Education. Praha: Academia, 2009, s. 723-730. ISBN 978-80-200-1700-0.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.