Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1
TVV 2012, 5(1):627-631
POČÍTAČEM PODPOROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ - VÝSLEDKY VÝZKUMNÉ SONDY
- Pedagogická fakulta UP Pedagogická fakulta UP Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR
Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného na školách v České republice. Zaměřuje se na zjištění skutečnosti, v jaké míře využívají učitelé počítač a internet. Bylo zjištěno, že učitelé využívají počítač a internet k přípravě na výuku, ke komunikaci s žáky a rodiči, k dalšímu sebevzdělávání a přímo ve výuce.
Klíčová slova: počítačem podporovaná výuka, e-learning, ICT, výzkum, vzdělávání.
Zveřejněno: 1. červenec 2012 Zobrazit citaci
Reference
- GAGE, J. How to use an interactive whiteboard really effectively in your secondary classroom. London: David Fulton Publis, 2006. 139 pages. ISBN 978-1-84312-262-3.
- SQUIRES, D. - MCDOUGALL, A. Choosing And Using Educational Software. London: Routledge 2002. 144 s. ISBN 0-7507-0306-7.
- MAYER, R. E. Multi-media learning. Cambridge: Cambridge University Press. 2001. 210 p. ISBN 0-521-78749-1.
- NAJJAR, L. J. Multimedia Information and Learning. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia. Volume 5, Number 2, 1996. p. 129 - 50. ISSN 1055-8896.
- SUTHERLAND, R. - FACER, K. - FURLONG, R. - FURLONG, J. A new environment for education? The computer in the home. Computers & Education. Volume 34, Issues 3 4, 1 April 2000, Pages 195 - 212. ISSN 0360-1315.
Přejít k původnímu zdroji...
- ROSCHELLE, J. - DIGIANO, CH. - KOUTLIS, M. et all. Developing Educational Software Components. Computer. vol. 32, no. 9, pp. 50 - 58, Sept., 1999. ISSN 00189162.
Přejít k původnímu zdroji...
- MAREŠOVÁ, H. The Role of information and communication technologies in the Czech Language Education. In Johannes Amos Comenius. The Legacy to the Culture of Education. Praha: Academia, 2009, s. 723-730. ISBN 978-80-200-1700-0.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.