Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):676-679

E-LEARNING A INOVACE VÝUKY

MEIER Miroslav
Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky,, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU Liberec,, Sokolská 113/8, 460 01, Liberec, ČR,

Stať prezentuje podrobnosti o projektu, který byl realizován díky podpoře Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt je zaměřen na inovaci studijního programu Speciální pedagogika. Inovace spočívá jak ve formě, tak v obsahu studia.

Klíčová slova: e-learning, inovace, Moodle, studenti, výuka.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MEIER, M. (2012). E-LEARNING A INOVACE VÝUKY. Trends in education5(1), 676-679
Stáhnout citaci

Reference

  1. MEIER, M. Inovace studijního předmětu a Moodle. In HAVELKA, M., CHRÁSKA, M., KLEMENT, M. (ed.). Trendy ve vzdělávání 2011. 1. vyd. Olomouc: Gevak, 2011, s. 397-400. ISBN 978-80-86768-34-2.
  2. MOODLE.CZ. Moodle [online]. [vid. 28. 4. 2011]. Dostupné z: http://moodle.cz/
  3. MOODLE.ORG. About Moodle [online]. [vid. 28. 4. 2011]. Dostupné z: http://docs.moodle.org/en/About_Moodle
  4. MEIER, M. Inovace výuky. In DRTINA, R., CHROMÝ, J., KOTKOVÁ, M. (ed.). Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, s. 89-92. ISBN 978-80-7435-175-4.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.