Trendy ve vzdělávání, 2014 (roč. 7), číslo 1

TVV 2014, 7(1):222-225

VIRTUÁLNÍ UČITEL - DIAGNOSTIKA PROBLÉMU

LIB Waldemar
Uniwersytet Rzeszowski, Department of Modern Educational Technologies, ul. Prof. St. Pigonia 1, 35-310 Rzeszów

Tento článek zaměřuje svou pozornost na rozvoj moderních technologií, které mohou být použity ve vzdělávacích procesech na všech úrovních vzdělávání. Poukazuje také na skutečnost, že výzkum jejich možností musí být proveden v souladu s cílem jejich použití.

Klíčová slova: vzdělávání, e-vzdělávání, informační technologie.

Zveřejněno: 1. červenec 2014  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Waldemar, L. (2014). VIRTUÁLNÍ UČITEL - DIAGNOSTIKA PROBLÉMU. Trends in education7(1), 222-225
Stáhnout citaci

Reference

  1. APPLE, M.W., Jungck S. You don't have to be a teacher to teach this unit:Teaching technology and gender in the classroom, American Education research Journal, t. 27, nr 2. DOI 10.3102/00028312027002227
  2. LIB, W., WALAT, W. Piąty wymiar w edukacji pożarniczej. W druku w Bezpieczeństwo i technika pożarnicza. ISSN 1895 - 8443
  3. PACHOCIŃSKI, R. Technologia a oświata. IBE, Warszawa 2002. ISBN: 83-87925-50-0
  4. SIEMIENIECKI, B. Pedagogika medialna. Warszawa 2007. ISBN: 978-83-01-15156-0
  5. WALAT, W.: Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu, Edukacja Technika Informatyka nr 1/2010 część 2. ISSN 2080-9069

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.