Trendy ve vzdělávání, 2014 (roč. 7), číslo 1
TVV 2014, 7(1):260-263
UŽITÍ PROSTŘEDÍ MOODLE K TVORBĚ KURZŮ A VÝUKY ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ
- Katedra technické a pracovní výchovy, Pedagogická fakulta OSU, Českobratrská 16, 701 03 Ostrava, ČR
Příspěvek se zabývá prostředím Moodle a jeho užitím ve vzdělávacím procesu. Jedná se o tvorbu kurzů měření, které jsou zaměřeny na úlohy z oblasti elektrotechniky. Tyto úlohy jsou dostupné pod heslem v prostředí Moodle. Druhá část článku obsahuje ukázky dalšího užití Moodle v odborných předmětech. V závěru příspěvku jsou zhodnoceny výhody a také případné nevýhody, které mohou nastat při užívání Moodle.
Klíčová slova: Vzdělávací proces, prostředí Moodle, odborné předměty, kurzy, členění úloh v Moodle.
Zveřejněno: 1. červenec 2014 Zobrazit citaci
Reference
- DRLÍK, M. Moodle: kompletní průvodce tvorbou a správou elektronických kurzů. Brno: Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3759-8.
- TKOTZ K. Příručka pro elektrotechnika. Praha: Europa-Sobotáles, 2002. ISBN 80-867-0600-1.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.