Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1

TVV 2015, 8(1):163-167 | DOI: 10.5507/tvv.2015.008

VLIV ICT NA ROZDĚLENÍ ŽÁKŮ NA DIGITÁLNÍ DOMORODCE A DIGITÁLNÍ IMIGRANTY

JANSKÁ Lenka
Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Článek předkládá výsledky výzkumného šetření, které mělo rozdělit žáky základních škol na digitální domorodce a digitální imigranty. Článek popisuje výzkumné šetření, které je zaměřeno na žáky 8. tříd základních škol a předkládá výsledky z tohoto výzkumného šetření.

Klíčová slova: ICT, digitální domorodci, digitální imigranti, výzkum na ZŠ.

Zveřejněno: 1. červenec 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
JANSKÁ, L. (2015). VLIV ICT NA ROZDĚLENÍ ŽÁKŮ NA DIGITÁLNÍ DOMORODCE A DIGITÁLNÍ IMIGRANTY. Trends in education8(1), 163-167. doi: 10.5507/tvv.2015.008
Stáhnout citaci

Reference

  1. BROWN, John S. 2000. Growing Up Digital: How the Web Changes Work, Education, and the Ways People Learn. USDLA Journal [online], Vol. 16, No. 2. Dostupný z WWW: http://www.johnseelybrown.com/Growing_up_digital.pdf. ISSN 1537-5080. Přejít k původnímu zdroji...
  2. PRENSKY, Marc. 2001. Digital Natives, Digital Immigrants. On the horizon [online]. Vol. 9, no. 5, ISSN 1074-8121. Dostupné z: http://www.marcprensky.com/writing/Prensky%20%20Digital%20Natives,%20Digital%20Immigrants%20-%20Part1.pdf Přejít k původnímu zdroji...
  3. PRENSKY, Marc. 2001 II. Digital Natives, Digital Immigrants, Part II: Do They Really Think Differently? On the Horizon [online]. Vol. 9, No. 6. Dostupný z WWW: http://www.marcprensky.com/writing/Prensky%20%20Digital%20Natives,%20Digital%20Immigrants%20-%20Part2.pdf Přejít k původnímu zdroji...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.