Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1

TVV 2015, 8(1):168-176 | DOI: 10.5507/tvv.2015.009

PŘÍLEŽITOSTI K STRATEGICKÉMU UPLATŇOVÁNÍ PARTNERSTVÍ MEZI MATEŘSKÝMI A ZÁKLADNÍMI ŠKOLAMI

JANU Miroslav1, PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ Dominika2
1 Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, Olomouc, 771 40
2 Katedra primární a preprimární pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, Olomouc, 771 40

Článek plynule navazuje na výstupy výzkumné sondy prezentované v článku Klady a zápory strategie partnerství mateřských a základních škol. Získaná data vytvářejí teoretická východiska pro aplikační nástin možných výhod vyplývajících ze spojení mateřské a základní školy jako jedné instituce.

Klíčová slova: preprimární vzdělávání, primární vzdělávání, výchovně vzdělávací činnost, povinné vzdělávání, kurikulum.

Zveřejněno: 1. červenec 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Miroslav, J., & PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ, D. (2015). PŘÍLEŽITOSTI K STRATEGICKÉMU UPLATŇOVÁNÍ PARTNERSTVÍ MEZI MATEŘSKÝMI A ZÁKLADNÍMI ŠKOLAMI. Trends in education8(1), 168-176. doi: 10.5507/tvv.2015.009
Stáhnout citaci

Reference

  1. Provázková Stolinská, Dominika a Miroslav Janu. Klady a zápory strategie partnerství mateřských a základních škol. Trendy ve vzdělávání. Olomouc, PdF UP, 2015. (v tisku)
  2. Provázková Stolinská, Dominika a Miroslav Janu. Využitelnost specifických materiálně didaktických prostředků ve výchovně vzdělávacím procesu. Olomouc: PdF UP, 2014.
  3. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: VÚP, 2004. ISBN 80-8700000-5. Dostupné z: http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2009/12/RVP_PV-2004.pdf.
  4. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP, 2013. Dostupné z: http://www.msmt.cz/vzdelavani/zakladni-vzdelavani/upraveny-ramcovy-vzdelavaci-programpro-zakladni-vzdelavani.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.