Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1

TVV 2015, 8(1):202-209 | DOI: 10.5507/tvv.2015.012

PROJEKT "MODERNÍ UČITEL" JDE DO FINÁLE

KLEMENT Milan1, LAVRINČÍK Jan2
1 Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR
2 Moravská vysoká škola Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, Olomouc, ČR

Informační a komunikační technologie dnes poskytují celou řadu příležitostí ke zkvalitnění edukačního procesu, a dostávají se tak do popředí zájmu učitelů. Tato skutečnost klade ale nové požadavky na učitele, kteří musí být připraveni s moderními didaktickými prostředky a technologiemi pracovat a vytvářet pro potřeby takto koncipované výuky také vhodné vzdělávací materiály a také je vhodným způsobem využívat při výuce. Na tuto potřebu jsme reagovali přípravou a realizací projektu Moderní učitel, prostřednictvím kterého jsme poskytli cílové skupině (pedagogičtí pracovníci partnerských škol) komplexní vzdělávání a metodickou podporu v implementaci moderních metod výuky, postavených na smysluplném využití ICT ve vzdělávání, se zvláštním zaměřením na pokročilá dotyková zařízení. Stať tedy představuje postup řešení a hlavní výsledky řešení projektu Moderní učitel (CZ.1.07/1.3.00/51.0041), který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem české republiky.

Klíčová slova: informační a komunikační technologie, dotyková zařízení, inovace ve vzdělávání, moderní výukové materiály.

Zveřejněno: 1. červenec 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Milan, K., & LAVRINČÍK, J. (2015). PROJEKT "MODERNÍ UČITEL" JDE DO FINÁLE. Trends in education8(1), 202-209. doi: 10.5507/tvv.2015.012
Stáhnout citaci

Reference

  1. KOPECKÝ, Kamil, SZOTKOWSKI, René. Nebezpečné komunikační techniky spojené s ICT pro ředitele základních a středních škol. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 63 s. ISBN 978-80-244-4555-7.
  2. KLEMENT, Milan. Počítačové komponenty 1. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 58 s. ISBN 978-80-244-4565-6.
  3. KLEMENT, Milan. Počítačové komponenty 2. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 57 s. ISBN 978-80-244-4566-3.
  4. KLEMENT, Milan. Počítačové komponenty 3. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 50 s. ISBN 978-80-244-4567-0.
  5. KLEMENT, Milan. Virtualizace a instalace OS Windows. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 59 s. ISBN 978-80-244-4568-7.
  6. KLEMENT, Milan. Správa OS Windows. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 71 s. ISBN 978-80-244-4569-4.
  7. KLEMENT, Milan. Úvod do problematiky počítačových sítí. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 63 s. ISBN 978-80-244-4570-0.
  8. KLEMENT, Milan. IP adresace a směrování v počítačových sítích. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 52 s. ISBN 978-80-244-4571-7.
  9. KLEMENT, Milan. Služby spojené s Active Directory. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 82 s. ISBN 978-80-244-4572-4.
  10. KLEMENT, Milan. Správa OS Windows server. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 70 s. ISBN 978-80-244-4573-1.
  11. KLEMENT, Milan. OS Windows server a jeho konfigurace. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 65 s. ISBN 978-80-244-4574-8.
  12. BÁRTEK, Květoslav, KUBRICKÝ Jan. Pokročilé použití MS PowerPoint při tvorbě elektronických výukových materiálů. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 60 s. ISBN 978-80-244-4558-8.
  13. BÁRTEK, Květoslav, KUBRICKÝ Jan. Pokročilé použití MS Word při tvorbě elektronických výukových materiálů. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 63 s. ISBN 978-80-2444556-4.
  14. BÁRTEK, Květoslav, KUBRICKÝ Jan. Pokročilé použití MS Excel při tvorbě elektronických výukových materiálů. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 64 s. ISBN 978-80-2444559-5.
  15. LAVRINČÍK Jan. Použití dotykového zařízení ve výuce na základních a středních školách. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 66 s. ISBN 978-80-244-4557-1.
  16. LAVRINČÍK Jan. Použití dotykového zařízení v jazykovědných oborech na základních a středních školách. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 59 s. ISBN 978-80-2444560-1.
  17. LAVRINČÍK Jan. Použití dotykového zařízení v společenskovědních oborech na základních a středních školách. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 56 s. ISBN 978-80-2444561-8.
  18. LAVRINČÍK Jan. Použití dotykového zařízení v ekonomických, technických i specializačních oborech na základních a středních školách. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 61 s. ISBN 978-80-244-4575-5.
  19. LAVRINČÍK Jan. Použití dotykového zařízení v primárním vzdělávání na základních školách. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 56 s. ISBN 978-80-244-4562-5
  20. KRIŠOVÁ Zdeňka. Použití dotykového zařízení v přírodovědných oborech na základních a středních školách. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 62 s. ISBN 978-80-2444564-9.
  21. NEORAL Dominik. Použití dotykového zařízení v uměleckovědních a tělovýchovných oborech na základních a středních školách. 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. 59 s. ISBN 978-80-244-4563-2.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.