Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1

TVV 2015, 8(1):289-293

INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE A STUDENTI

MEIER Miroslav
Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU Liberec, Studentská 2, 461 17, Liberec, ČR

Příspěvek přináší výsledky šetření, které se zabývalo způsoby využívání informačních a komunikačních technologií studenty v kombinované a prezenční formě studia. Uvedeny jsou rozdíly mezi uvedenými skupinami studentů.

Klíčová slova: informační a komunikační technologie, Internet, studenti, studium.

Zveřejněno: 1. červenec 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MEIER, M. (2015). INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE A STUDENTI. Trends in education8(1), 289-293
Stáhnout citaci

Reference

  1. KOPECKÝ, J., 2015. Tablet pro prvňáčky zadarmo a na druhém stupni znovu, sní Chládek. In: iDNES.cz [online]. 15. 4. 2015 [vid. 11. 5. 2015]. Dostupné z: http://zpravy.idnes.cz/tabletpro-prvnacky-zadarmo-a-na-druhem-stupni-znovu-sni-chladek-pxj/domaci.aspx?c=A150415_134634_domaci_kop
  2. KLAUS, V., 2015. Tablety zdarma do škol? A pro žákyně poníka s mašlí. In: Novinky.cz [online]. 4. 5. 2015 [vid. 11. 5. 2015]. Dostupné z: http://www.novinky.cz/komentare/368619komentar-tablety-zdarma-do-skol-a-pro-zakyne-ponika-s-masli-vaclav-klaus-ml.html
  3. NEUMAJER, O., 2014. Tabuizované tablety do škol. In: RVP - metodický portál [online]. 16. 4. 2014 [vid. 11. 5. 2015]. ISSN 1802-4785. Dostupné z: http://spomocnik.rvp.cz/clanek/18827/
  4. KOPECKÝ, K., 2015. Mýty o zavádění tabletů do škol aneb Omyly Marcela Chládka. In: Blog.Respekt.cz [online]. 18. 4. 2015 [vid. 11. 5. 2015]. ISSN 1801-1446. Dostupné z: http://kopeckykamil.blog.respekt.ihned.cz/c1-63882760-myty-o-zavadeni-tabletu-do-skolaneb-omyly-marcela-chladka
  5. MEIER, M., 2014. Informační a komunikační technologie vhodné pro edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In: CHRÁSKA, M., KLEMENT, M., SERAFÍN, Č., HAVELKA, M., eds. Trendy ve vzdělávání 2014 [CD]. 1. vyd. Olomouc: Gevak, s. 230-233. ISBN 978-80-86768-89-2.
  6. MEIER, M., PEŠAT, P., 2014. Podpora využívání prostředků ICT při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In: DRTINA, R., CHROMÝ, J., KOTKOVÁ, M., eds. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [CD]. Hradec Králové: Gaudeamus, s. 58-62. ISBN 978-80-7435-384-0.
  7. PEŠAT, P., MEIER, M., 2014. Současné trendy využití ICT ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In: HUTYROVÁ, M., SOURALOVÁ, E., CHRASTINA, J., DOLEJŠ, M., MOUDRÁ, L., eds. Jinakost ve speciálněpedagogickém kontextu. 1. vyd. Olomouc: UP, s. 144-152. ISBN 978-80-244-4290-7.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.