Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1
TVV 2015, 8(1):343-347
FINANCOVÁNÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA Z©
- Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, Univerzitní 8, 306 14 Plzeň, ČR
Článek se zabývá financováním digitálních technologií pro ľáky na základní ąkole. Za pomocí dotazníků metodou PAPI zjią»ujeme názory rodičů na moľnost financování. Vyhodnotili jsme data od 76 respondentů. Výsledky porovnáváme s financováním v jiném projektu. Zjią»ujeme také financování technologií v zahraničí.
Klíčová slova: digitální technologie, tablet, vzdělávání.
Zveřejněno: 1. červenec 2015 Zobrazit citaci
Reference
- SIMBARTL, Petr. 2015. Validace interaktivních učebnic pro základní ąkoly. Nepublikováno. Plzeň. Disertační práce. ZČU.
- Brzdou digitálního vzdělávání nejsou peníze, ale hlavně malá podpora učitelů. 2013. MEDIAKOM s.r.o. [online]. [cit. 2015-05-10]. Dostupné z: http://www.mediakom.cz/csweb/index.php?option=com_k2
Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umoľňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.