Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1
TVV 2015, 8(1):392-396
KĽÚČOVÉ KOMPETENCIE ŽIAKOV V REFLEXII TECHNICKÉHO VZDELÁVANIA
- Katedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta UKF, Dražovská cesta 4, 949 74, SR
V príspevku sa zaoberáme rozvojom kľúčových kompetencií žiakov v predmete Technika, prostredníctvom nami navrhnutých výučbových modelov s interaktívnou tabuľou. Na konkrétnom tematickom celku poukazujeme na možnosti rozvoja vybraných kľúčových kompetencií kompatibilných so systémami kľúčových kompetencií v štátoch OECD a EÚ.
Klíčová slova: kľúčové kompetencie, technika, interaktívna tabuľa.
Zveřejněno: 1. červenec 2015 Zobrazit citaci
Reference
- TUREK, I. Didaktika. Nitra: PF, UKF, 2008. ISBN 978-80-8078-198-9.
- ŠVP PRE DRUHÝ SUPEŇ ZŠ. 2008. Dostupné z: http://www.statpedu.sk/sk/Statnyvzdelavaci-program/Statny-vzdelavaci-program-pre-2-stupen-zakladnych-skol-ISCED-2.alej
- TOMKOVÁ, V. Technická neverbálna komunikácia. Nitra: PF, UKF, 2013. ISBN 978-80-5580367-8.
- BREČKA, P., OLEKŠÁKOVÁ,M. Implementation of Interactive Whiteboards into the Educational Systems at Primary and Secondary Schools in the Slovak Republic. Proceedings of the 2013 International Conference on Advanced ICT and Education. Deyao Tan, 2013. Volume 33. Part of AISR ISSN 1951-6851.
Přejít k původnímu zdroji...
- KROTKÝ, J. Interaktivní výuka přírodovědných oborů na ZŠ. In Zborník Technické vzdelávanie jako súčasť všeobecného vzdelávania. Banská Bystrica: FPV, UMB. 2011. ISBN 978-80-557-0265-0.
- KOZÍK, T., PAVELKA, J., MIŠTINA, J. Technická výchova v Slovenskej republike v kontexte vzdelávania v krajinách Európskej únie. In Zborník Technické vzdelávanie jako súčasť všeobecného vzdelávania. Banská Bystrica: FPV, UMB. 2011. ISBN 978-80-557-0265-0.
- PAVELKA, J. Inetarktívna tabuľa a rozvoj vybraných kľúčových zručností žiakov na hodinách Techniky. In: Edukacja Technika - Informatyka. Rzeszów: Fosze, 2013. ISSN 2080-9069.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.