Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1

TVV 2015, 8(1):401-407

CLIL A MODERNÍ TECHNOLOGIE VE VÝUCE

WOSSALA Jan
Katedra matematiky, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

Přístup CLIL a moderní technologie jsou trendy v současném vzdělávání. Jsou využitelné jak samostatně, tak i paralelně, kdy moderní technologie mohou podpořit integraci cizího jazyka do výuky nejazykového předmětu a současně CLIL obohatit využití ICT.

Klíčová slova: CLIL, ICT, vzdělávání.

Zveřejněno: 1. červenec 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
WOSSALA, J. (2015). CLIL A MODERNÍ TECHNOLOGIE VE VÝUCE. Trends in education8(1), 401-407
Stáhnout citaci

Reference

  1. Formulas - Aplikace pro Android ve službě Google Play. Google Play [online]. [cit. 2015-0415]. Dostupné z: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nsc.mathformulas.lite
  2. HANUŠOVÁ, Světlana a Naděžda VOJTKOVÁ. CLIL v české praxi. In Odborná regionální konference CLIL v ČR a zahraničí. 2012.
  3. HOŘÁKOVÁ, Pavlína. Integrování obsahu nejazykového předmětu a cizího jazyka. Olomouc, 2012. Disertační práce. Univerzita Palackého v Olomouci. Vedoucí práce Doc. PhDr. Alena Lenochová, CSc.
  4. HUNT, Marilyn. Learners' perceptions of their experiences of learning subject content through a foreign language. In: Educational Review. 2011, 365-378. DOI: 10.1080/00131911.2011.571765. Přejít k původnímu zdroji...
  5. IMath. Windows Store [online]. [cit. 2015-04-15]. Dostupné z: http://apps.microsoft.com/windows/app/imath-free/2c234114-edc4-43b0-befa-25888032b29c
  6. MARSH, David. Content and Language Integrated Learning (CLIL) A Development Trajectory. University of Córdoba, 2012, 552 s.
  7. Mathematics - Aplikace pro Android ve službě Google Play. Google Play [online]. [cit. 201504-11]. Dostupné z: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.daboapps.mathematics
  8. MOATE, Josephine Marie. The impact of foreign language mediated teaching on teachers' sense of professional integrity in the CLIL classroom. In: European Journal of Teacher Education. 2011, 333-346. DOI: 10.1080/02619768.2011.585023. Přejít k původnímu zdroji...
  9. NOCAR, D. Inovovaný koncept matematické složky profesní přípravy učitelů primární školy na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. In Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica VII. Olomouc: Univerzita Palackého, 2010. ISSN 0862-9765.
  10. WOSSALA, Jan. CLIL a klima výuky. In: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014, s. 25672570. ISBN 978-80-87952-07-8.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.