Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):109-112

STUDIUM UČITELSTVÍ PRO M© JAKO DIALOG PRAXE S TEORIÍ

HONZÍKOVÁ Jarmila
Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy, Fakulta pedagogická ZČU,, Klatovská 51, Plzeň, ČR

Článek pojednává o projektu ESF Studium pro konkurenceschopnost - Studium učitelství pro M© jako dialog praxe s teorií - reg. č. CZ.1.07/2.2.00/18.0022. Tento projekt se v současné době realizuje na Západočeské univerzitě v Plzni, Fakultě pedagogické, katedře pedagogiky. Blíľe jsou popsány elektronické podpory Courseware.

Klíčová slova: studium učitelství pro mateřské ąkoly, projekt.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
HONZÍKOVÁ, J. (2012). STUDIUM UČITELSTVÍ PRO M© JAKO DIALOG PRAXE S TEORIÍ. Trends in education5(1), 109-112
Stáhnout citaci

Reference

  1. http://www.zcu.cz/fpe/research/projektyESF/MS

Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umoľňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.