Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):155-158

LESNÍ MATEŘSKÉ ŠKOLY - NOVÉ MOŽNOSTI ROZVOJE DĚTÍ MŠ

KVAPIL Luděk
Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR

Příspěvek se opírá o lesní pedagogiku a zabývá se vzdělávání dětí MŠ v LMŠ.

Klíčová slova: lesní pedagogika, lesní mateřská škola, environmentální vzdělávání, životní prostředí, praktické činnosti.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KVAPIL, L. (2012). LESNÍ MATEŘSKÉ ŠKOLY - NOVÉ MOŽNOSTI ROZVOJE DĚTÍ MŠ. Trends in education5(1), 155-158
Stáhnout citaci

Reference

  1. KOLEKTIV AUTORŮ, Děti, aby byly a žily. Praha: Ministerstvo životního prostředí, 2005, 96 s. ISBN 80-7212-382-3.
  2. JANU M., KVAPIL L. Lesní pedagogika a její začlenění do obecně technických předmětů na PdF UP v Olomouci. In Trendy technického vzdělávání 2011. Olomouc: UP, 2011, s. ISBN 978-80-87244-09-0.
  3. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: TAURIS, 2006, s. 11
  4. Věstník ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky, srpen 2010, Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR 2010, s. 8.
  5. VOŠAHLIKOVA, Tereza. Lesní mateřská škola - kořeny. Metodicky portál [online]. 19. 08. 2009a. [cit. 21. března 2011]. ISSN 1802-4785.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.