Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1
TVV 2012, 5(1):200-203
KONSTRUKČNÍ STAVEBNI CE II VE VÝUCE OBECNĚ TECHNICKÉHO PŘEDMĚTU
- Katedra technické a informační výchovy, Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR
Příspěvek je zaměřen na přípravu realizace projektu FRVŠ, který je řešen v období od 1. 3. 2012 do 28. 2. 2013. a je zaměřen na inovaci povinně volitelného předmětu Speciálně didaktické praktikum II.
Klíčová slova: stavebnice, projekt, LEGO NXT.
Zveřejněno: 1. červenec 2012 Zobrazit citaci
Reference
- KROPÁČ, Jiří a Miroslav JANU. Konstruktivistické pojetí přípravy učitelů obecně technických předmětů. In. Technické vzdelávanie v procese zmen. Banská Bystrica: FP UMB, 2008, s. 73-78. ISBN 978-80-8083-530-9.
- HAVELKA, Martin. K možnostem aplikace stavebnic LEGO a prvků DCP Microsense v rámci výuky v obecně technicky zaměřených vyučovacích předmětech. In Trendy ve vzdělávání - Technika a informační technologie 2006. Olomouc: Votobia, 2006 s. 35-39. ISBN 80-7220-260-X.
- HAVELKA, Martin a Josef MINARČÍK. K vybraným možnostem uplatnění stavebnic LEGO EDUCATION ve výuce na prvním stupni ZŠ z pohledu rozvoje technické tvořivé činnosti žáků. In Trendy ve vzdělávání 2009. Informační technologie a technické vzdělávání. 2. díl. Olomouc: Votobia, 2009. s. 440-450. ISBN 978-80-7220-316-1.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.