Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1
TVV 2012, 5(1):432-435
PROBLÉMY SPOJENÉ S HODNOTENÍM ŠTUDENTOV V RÁMCI PREDMETOV SÚVISIACICH S 3D MODELOVANÍM
- Katedra výrobných technológií Katedra športovej edukológie,, FVT TU Košice so sídlom v Prešove, FŠ PU Prešov, Ul. 17. novembra 13, Štúrova 31, 080 01 Prešov, SR, 080 16 Prešov, SR,
Článok poukazuje na niektoré aspekty spojené s hodnotením študentov stredných a vysokých škôl v rámci predmetov súvisiacich s 3D modelovaním. Špecifickým znakom takýchto predmetov je to, že študenti sa učia pracovať s novým softvérom a proces výučby je tak nutne spojený s využívaním prostriedkov, teda PC techniky. Priebežné, či záverečné hodnotenie vedomostí študentov písomnou alebo ústnou formou nie je preto opodstatnené. Spôsob preverovania však musí zabezpečiť komplexnosť a objektívnosť kontroly. Článok vznikol za priamej podpory MŠ SR v rámci projektu KEGA č.035TUKE-4/2011.
Klíčová slova: hodnotenie, 3D modelovanie, výučba.
Zveřejněno: 1. červenec 2012 Zobrazit citaci
Reference
- KONTÍROVÁ, S. Kompendium efektívneho vyučovania, TU Košice, Košice 2003.
- MONKA, P., MONKOVA, K.: Some problems originated at the endeavour for objective evaluation of students, 2009, In: Trendy ve vzdělávání 2009, Vol 1., Olomouc, Votobia, p. 136-139, ISBN 9788072203161.
- MONKOVA K., et al. Kinematic analysis of quick-return mechanism in three various approaches, 2011, In: Technical Gazette, Vol. 18., no. 2 (2011), p. 295-299. - ISSN 1330-3651.
- TUREK, I. Kapitoly z didaktiky vysokej školy, Katedra inžinierskej pedagogiky TU v Košiciach, Košice, 1998.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.