Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1
TVV 2012, 5(1):444-447
NIEKTORÉ ASPEKTY VYUŽÍVANIA PROSTRIEDKOV IKT PRI VÝUČBE POČÍTAČOVÝCH APLIKÁCIÍ
- Katedra matematiky, informatiky a kybernetiky, Technická univerzita v Košiciach, Fakulta výrobných technológií so sídlom v Prešove, Bayerova 1, 080 01 Prešov, SR,
V danom príspevku sú popísané niektoré aspekty využívania IKT vo vyučovaní počítačových aplikácií z hľadiska ich pôsobenia na pozornosť študentov. Tieto aspekty sa môžu podpísať na efektivitu prijímania poskytovaných poznatkov.
Klíčová slova: IKT, pozornosť, efektivita.
Zveřejněno: 1. červenec 2012 Zobrazit citaci
Reference
- MACKO, F., TKÁČIK, P. Sociológia a psychológia v podniku. Technická univerzita vo Zvolene 1992, ISBN 80-228-1739.
- MACUROVA, A., MACURA, D. Graphic represantation of the solution differential equations first order. Information Technologies and Technical Education, vol.1 and 2, p.489-492, Olomouc, 2009, Czech Republic, ISBN: 978-80-7220-316-1.
- VAŠAŠOVÁ, Z. Kapitoly zo všeobecnej psychológie. Vysokoškolské učebné texty, Banská Bystrica, 2005, 130 s. ISBN 808083-089-4.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.