Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):444-447

NIEKTORÉ ASPEKTY VYUŽÍVANIA PROSTRIEDKOV IKT PRI VÝUČBE POČÍTAČOVÝCH APLIKÁCIÍ

HREHOVÁ Stella
Katedra matematiky, informatiky a kybernetiky, Technická univerzita v Košiciach, Fakulta výrobných technológií so sídlom v Prešove, Bayerova 1, 080 01 Prešov, SR,

V danom príspevku sú popísané niektoré aspekty využívania IKT vo vyučovaní počítačových aplikácií z hľadiska ich pôsobenia na pozornosť študentov. Tieto aspekty sa môžu podpísať na efektivitu prijímania poskytovaných poznatkov.

Klíčová slova: IKT, pozornosť, efektivita.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
HREHOVÁ, S. (2012). NIEKTORÉ ASPEKTY VYUŽÍVANIA PROSTRIEDKOV IKT PRI VÝUČBE POČÍTAČOVÝCH APLIKÁCIÍ. Trends in education5(1), 444-447
Stáhnout citaci

Reference

  1. MACKO, F., TKÁČIK, P. Sociológia a psychológia v podniku. Technická univerzita vo Zvolene 1992, ISBN 80-228-1739.
  2. MACUROVA, A., MACURA, D. Graphic represantation of the solution differential equations first order. Information Technologies and Technical Education, vol.1 and 2, p.489-492, Olomouc, 2009, Czech Republic, ISBN: 978-80-7220-316-1.
  3. VAŠAŠOVÁ, Z. Kapitoly zo všeobecnej psychológie. Vysokoškolské učebné texty, Banská Bystrica, 2005, 130 s. ISBN 808083-089-4.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.