Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):468-471

JAK NA VÝUKOVÝ MATERIÁL NA WEBU

KUBRICKÝ Jan
Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR,

Obsah příspěvku je věnován tvorbě výukových materiálů na webu z pohledu učitele. Jsou diskutovány témata vhodné koncepce při stanovení cílů, obsahu a technického řešení. Autor se dále zabývá metodikou tvorby obsahu, respektive vyslovením základních pravidel tvorby výukových materiálů na webu vycházejících z didaktických zásad.

Klíčová slova: výukový materiál, tvorba, web.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KUBRICKÝ, J. (2012). JAK NA VÝUKOVÝ MATERIÁL NA WEBU. Trends in education5(1), 468-471
Stáhnout citaci

Reference

  1. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. 2. rozš. a akt. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80247-1821-7.
  2. KUBRICKÝ, J., NEUMANN, K. Motivačně-stimulační funkce výukových www stránek. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc - EU, Palacký University, Volume 1, Issue 2, p. 77 - 80. ISSN 1803-537X. Přejít k původnímu zdroji...
  3. KUBRICKÝ, J. Metodika tvorby výukových materiálů na webu. In Nové technologie ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, 2011. ISBN 978-80-244-2768-3..
  4. DOSTÁL, J. Multimediální, hypertextové a hypermediální učební pomůcky - trend soudobého vzdělávání. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 2, s. 18 - 23. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). Přejít k původnímu zdroji...
  5. RAMBOUSEK, V. a kol. Výzkum informační výchovy na základních školách. 1. vyd. Plzeň: Koniáš, 2007. ISBN 80-86948-10-2.
  6. RAMBOUSEK, V. a kol. Technické výukové prostředky. 1. vyd. Praha: SPN, 1989.
  7. PROCHÁZKA, J. Výukové www stránky jako prostředek edukace. In Vzdělávání pro život v informační společnosti I. 1.vyd. Praha: PdF UK, 2005, s. 117-158. ISBN 80-7290198-2.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.