Trendy ve vzdělávání, 2012 (roč. 5), číslo 1

TVV 2012, 5(1):689

VÝZKUM EVALUAČNÍCH KRITÉRIÍ PRO HODNOCENÍ ELEKTRONICKÝCH STUDIJNÍCH OPOR

HENDRYCH Lumír
v Holešově, Zlínská 991, Holešov 76901

KLEMENT, M. Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu. Olomouc: UP v Olomouci, 2011. 124 s. ISBN 978-80-87557-13-6.

Zveřejněno: 1. červenec 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
HENDRYCH, L. (2012). VÝZKUM EVALUAČNÍCH KRITÉRIÍ PRO HODNOCENÍ ELEKTRONICKÝCH STUDIJNÍCH OPOR. Trends in education5(1), 689
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.