Trendy ve vzdělávání, 2014 (roč. 7), číslo 1
TVV 2014, 7(1):252-255
VPLYV VYUŽÍVANIA INTERAKTÍVNEJ TABULE V TECHNICKÝCH ODBORNÝCH PREDMETOCH NA AUTORITU UČITEĽA
- 1 Katedra Strojírenství, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, Okružní 517/10, 370 01 České Budějovice, ČR
- 2 Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, Sládkovičova 533/20, 018 41 Dubnica nad Váhom, SK
Implementácia moderných technológií do výchovno-vzdelávacieho procesu prináša nielen problémy a starosti, ale aj možnosť používania netradičných metód vyučovania. Učiteľovi sa týmto dostáva do rúk silný nástroj a preto by sa ho mal naučiť čo najlepšie využiť. Výskumná časť je zameraná na vplyv používania interaktívnej tabule v technických odborných predmetoch na autoritu učiteľa.
Klíčová slova: interaktívna tabuľa, moderné technológie, autorita učiteľa, odborné predmety.
Zveřejněno: 1. červenec 2014 Zobrazit citaci
Reference
- SIEMENS, G., Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age. [online]. 2004 [cit. 201111-21]. Dostupné na internete: <:online: http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm.>
- VALIŠOVÁ, A. a kol., 2012 Autorita v edukační a sociální práci. Univerzita Pardubice : Pardubice, 2012, ISBN 978-80-7396-507-6
- SLAVÍK, J., NOVÁK, J., 1997. Počítač jako pomocník učitele. Efektivní práce s informacemi ve škole. Portál : Praha, 1997, ISBN 80-7178-149-5
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.