Trendy ve vzdělávání, 2014 (roč. 7), číslo 1

TVV 2014, 7(1):345-348

POŽIADAVKY FIRIEM NA ABSOLVENTOV

LUKÁČOVÁ Danka
Katedra techniky a informačních technológií, Pedagogická fakulta UKF, Dražovská 4, 949 01 Nitra

Na Katedre techniky a informačných technológií PF UKF v Nitre je v spolupráci s UCM v Trnave riešený projekt 021UKF-4/2014 Vzdialené reálne experimenty v školskej praxi. Jedným z cieľov riešenia projektu, je zisťovanie požiadaviek firiem na vedomosti a zručnosti absolventov univerzitného štúdia. V príspevku autorka uvádza výsledky dotazníkového prieskumu vo firmách.

Klíčová slova: firma, absolvent, požadavky.

Zveřejněno: 1. červenec 2014  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
LUKÁČOVÁ, D. (2014). POŽIADAVKY FIRIEM NA ABSOLVENTOV. Trends in education7(1), 345-348
Stáhnout citaci

Reference

  1. BÁNESZ, G.: Podpora predmetu technika v digitálnom informačnom prostredí. In. Zborník Technické vzdelávanie ako súčasť technického vzdelávania. Banská Bystrica: UMB, 2010. ISBN 978-80-557-0071-7
  2. Inovácia študijných programov na Pedagogickej fakulte UKF v Nitre za účelom skvalitnenia vzdelávacieho procesu. Projekt ESF. ITMS 26110230096.
  3. KOZÍK, T.: Aktuálne problémy technického vzdelávania, In Současné trendy v oblasti popularizace technického vzdělávání na základních, středních a vysokých školách. Příloha k elektronické verzi časopisu Journal of Technology and Information Education- 1. číslo/2011. Olomouc: Univerzita Palackého, 2011. ISSN 1803-6805. s. 189 - 193.
  4. LUSTIGOVÁ, Z. - LUSTING, F. 2009. A New Virtual and Remote Experimental Environment for Teaching and Learning Science. In A New Virtual and Remote Experimental Environment for Teaching and Learning Science. ISBN 978-3-642-03114-475-82, 2009, s. 75-82. Přejít k původnímu zdroji...
  5. SALATA, E.: E-learning - nowe mozliwošci w doskonaleniu nauczycieli. In. Informatika w dobie XXI wieku. Radom: Polytechnika Radomska, 2008. s. 314 ISSN 1642-5278
  6. TOMKOVÁ, V.: Videokonferenčný systém ako inovačný prvok vo vzdelávaní. In Technika - Informatyka - Edukacja. Rzeszow: Wydawnictwo FOSZE, 2011. ISSN 2080-9069, Roč. 3, č. 2, s. 173-178.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.