Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1

TVV 2015, 8(1):27-30

ZKOUMÁNÍ VZTAHU K MATEMATICE POMOCÍ TESTU NEZÁVISLOSTI

BIBA Vladislav, SMETANOVÁ Dana
Katedra přírodních věd, Vysoká škola technická a ekonomická, Okružní 10, 370 01 České Budějovice, ČR,

V příspěvku popisujeme vyhodnocení dotazníkového výzkumu vztahu k matematice, který proběhl u studentů chemických oborů na Univerzitě Palackého v Olomouci. Diskutujeme vztah k matematice na různých stupních škol a její využití v životě. Vyhodnocení jsou provedena pomocí testu nezávislosti.

Klíčová slova: matematika, dotazníkový průzkum, statistický test nezávislosti.

Zveřejněno: 1. červenec 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Vladislav, B., & SMETANOVÁ, D. (2015). ZKOUMÁNÍ VZTAHU K MATEMATICE POMOCÍ TESTU NEZÁVISLOSTI. Trends in education8(1), 27-30
Stáhnout citaci

Reference

  1. COHEN, J. Statistical Power Analysis for the Behavioral Sciences, L. Erlbaum Associates, New Jersey 1988, ISBN 978-0805802832
  2. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu, 2. rozš. české vydání Brno: Paido, 2010, 261 s., ISBN 978-80-7315-185-0
  3. CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu, Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 265 s., Pedagogika. ISBN 978-80-247-1369-4
  4. MARKECHOVÁ, D. - TIRPÁKOVÁ, A. - STEHLÍKOVÁ, B. Základy štatistiky pre pedagógov, Fakulta prírodných vied UKF, Nitra, 2011, pp. 361, ISBN 978-80-8094-899-3
  5. SJÖBERG, S. Science and Technology in Education - Current Challenges and Possible Solutions, Invited contribution to Meeting of European Ministers of Education and Research, Uppsala 1-3 march 2001, (on-line) Dostupné z: http://www.iuma.ulpgc.es/~nunez/sjobergreportsciencetech.pdf
  6. SMETANOVÁ, D., VYSOKÁ, J. Hodnocení studentů - využití fyzikálních poznatků. Media4u Magazine, 2014, roč. 11, č. 2, Ing. J. Chromý, Ph.D. ed., s. 45-47, ISSN 1214-9187
  7. VYSOKÁ, J., SMETANOVÁ, D. Vztah studentů k přírodním vědám - matematice a fyzice, In: Sapere Aude 2014 - sborník příspěvků. Hradec Králové, Magnanimitas, s. 97-104, ISBN 97880-87952-03-0
  8. WELLS, B. H., SANCHEZ, H. A., ATTRIDGE, J.M. Modeling Student Interest in Science, Technology, Engineering and Mathematics, 2007 IEEE Meeting the Growing Demand for Engineers and Their Educators 2010-2020 International Summit, Munich, Germany, 9-11 Nov. 2007. ISBN 978-1-4244-1916-6 Přejít k původnímu zdroji...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.