Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1
TVV 2015, 8(1):241-244
PRŮBĚŽNÉ HODNOCENÍ FYZIKÁLNÍCH ZNALOSTÍ
- Katedra přírodních věd, Vysoká škola technická a ekonomická, Okružní 10, 370 01 České Budějovice, ČR,
V příspěvku popisujeme, jakým způsobem byli průběžně hodnoceni studenti v předmětu fyzika v logistických procesech, zpětnou vazbu a motivační prvky hodnocení. Diskutujeme tři různé přístupy v hodnocení průběžné testy se zkoušením u tabule, elektronické testování a hodnocení pomocí dobrovolných seminárních prací.
Klíčová slova: průběžné hodnocení, motivace, zpětná vazba.
Zveřejněno: 1. červenec 2015 Zobrazit citaci
Reference
- KALOVÁ, J. Samostatné studentské práce jako prostředek pro zvýšení zájmu studentů o technické a přírodovědné obory, Journal of Technology and Information Education, 2013, Volume 5, Issue 2, s. 16 - 19, ISSN 1803-537X
Přejít k původnímu zdroji...
- MŠMT 2015, Příklady dobré praxe, [on-line], [cit. 24. 04. 2015]. Dostupné z: http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolskareforma/priklady-dobre-praxe
- SJÖBERG, S. Science and Technology in Education - Current Challenges and Possible Solutions, Invited contribution to Meeting of European Ministers of Education and Research, Uppsala 1-3 march 2001, [on-line] Dostupné z: http://www.iuma.ulpgc.es/~nunez/sjobergreportsciencetech.pdf
- SMETANOVÁ, D. Elektronické testování znalostí z fyziky, Trendy ve vzdělávání. 2015, roč. 8, č. 1, 5 s. ISSN 1805-8949
- WELLS, B. H., SANCHEZ, H. A., ATTRIDGE, J.M. Modeling Student Interest in Science, Technology, Engineering and Mathematics, 2007 IEEE Meeting the Growing Demand for Engineers and Their Educators 2010-2020 International Summit, Munich, Germany, 9-11 Nov. 2007. ISBN 978-1-4244-1916-6
Přejít k původnímu zdroji...
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.