Trendy ve vzdělávání, 2015 (roč. 8), číslo 1

TVV 2015, 8(1):241-244

PRŮBĚŽNÉ HODNOCENÍ FYZIKÁLNÍCH ZNALOSTÍ

KRIEG Jaroslav, SMETANOVÁ Dana
Katedra přírodních věd, Vysoká škola technická a ekonomická, Okružní 10, 370 01 České Budějovice, ČR,

V příspěvku popisujeme, jakým způsobem byli průběžně hodnoceni studenti v předmětu fyzika v logistických procesech, zpětnou vazbu a motivační prvky hodnocení. Diskutujeme tři různé přístupy v hodnocení průběžné testy se zkoušením u tabule, elektronické testování a hodnocení pomocí dobrovolných seminárních prací.

Klíčová slova: průběžné hodnocení, motivace, zpětná vazba.

Zveřejněno: 1. červenec 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KRIEG, J., & SMETANOVÁ, D. (2015). PRŮBĚŽNÉ HODNOCENÍ FYZIKÁLNÍCH ZNALOSTÍ. Trends in education8(1), 241-244
Stáhnout citaci

Reference

  1. KALOVÁ, J. Samostatné studentské práce jako prostředek pro zvýšení zájmu studentů o technické a přírodovědné obory, Journal of Technology and Information Education, 2013, Volume 5, Issue 2, s. 16 - 19, ISSN 1803-537X Přejít k původnímu zdroji...
  2. MŠMT 2015, Příklady dobré praxe, [on-line], [cit. 24. 04. 2015]. Dostupné z: http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolskareforma/priklady-dobre-praxe
  3. SJÖBERG, S. Science and Technology in Education - Current Challenges and Possible Solutions, Invited contribution to Meeting of European Ministers of Education and Research, Uppsala 1-3 march 2001, [on-line] Dostupné z: http://www.iuma.ulpgc.es/~nunez/sjobergreportsciencetech.pdf
  4. SMETANOVÁ, D. Elektronické testování znalostí z fyziky, Trendy ve vzdělávání. 2015, roč. 8, č. 1, 5 s. ISSN 1805-8949
  5. WELLS, B. H., SANCHEZ, H. A., ATTRIDGE, J.M. Modeling Student Interest in Science, Technology, Engineering and Mathematics, 2007 IEEE Meeting the Growing Demand for Engineers and Their Educators 2010-2020 International Summit, Munich, Germany, 9-11 Nov. 2007. ISBN 978-1-4244-1916-6 Přejít k původnímu zdroji...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.